Kawan-Kawan

Monday, May 10, 2010

-->Berita Mengejut....

Pada 08/05/2010 jam 12.30pm aku dikejut ngan 1 sms dari husband aku.... " Syg nyot ckp mama elvie dah meninggal"... bagai nak tercabut jantung aku bile baca sms itu.... bayang kan la aku baru lepas borak ngan elvie...elvie cite yang ari Jumaat 07/05/2010 mama dia kene opration jantung...siapa sangka x sampai pun seminggu tibe2 mama elvie dah pergi mengadap ILLAHI terlebih dahulu....

Aku trus col elvie tanye kan berita kematian mama nye....bila aku dengar je suara elvie betapa sebaknye hati ku mendengar kata2 nye....

elvie:- ct...mama elvie dah xde.....baru je tadi elvie cakap ngan mama sekarang mama dah pergi....

ct:- elvie banyak bersabar ye...aku xtau nak cakap ape...terlalu sebak mendengar kata2 elvie sambil                teresak-esak.....kerana tak sampai hati mendengar kata2 nye aku pun meletak hp... sebelum itu sempat aku mengucapkan Takziah buat Keluarganye...dan memberi kata2 semangat....

Siapa yang x sedih sewaktu org lain sibuk mencari hadiah untk menyambut Hari Ibu pada 09/05/2010 sahabatku pula kehilangan Ibu buat selama-lamanya....Aku mendoakan semoga Arwah ditempatkan di dalam golongan orang-orang yang beriman dan solehah.....AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...