Kawan-Kawan

Saturday, May 08, 2010

-->Selamat Hari IBU.....

Ni tahun pertama aku menyambut hari ibu bersama 2 insan yang bergelar IBU yang amat aku sayangi n kasihi.... Ibu ku PN. SITI AISHAH BINTI BASRI yang banyak bersabar dengan kerenah aku selama 25tahun aku dilahirkan...dari kecil aku dimanjakan penuh dengan kasih sayang yang tak dapat aku gambarkan...walau pun aku banyak menyakiti hatinye..sedikit pun Mak x penah memukul aku....sungguh bertuah kan aku ini...dari kecil sampai lah umur aku 25tahun sekali pun Mak n Abah tidak penah memukul aku...jentik pun xpenah...betapa aku di tatang seperti minyak yang penuh.... t.kasih Mak.... Aku terlalu Sayang kan dirinye...Tak dapat aku bayangkan andai tiada dirinye di sisi aku....

IBU mertua ku PN HANIFAH BINTI ABU yang telah ku anggap seperti ibu kandung ku sendiri...yang banyak membantu n mengajar aku...walau pun Ibu x berapa sihat...sikit pun ia xmenunjukkan kepada anak2 nye betapa beratnye Ibu menanggung kesakitan.... Aku kagum ngan kekuatan n semangat Ibu...Semoga ALLAH menyembuhkan segala penyakit IBU-IBU ku......

T.kasih wahai ibu2 ku yang aku kasihi kerna menyanyangi anak-anakmu ini.....


SELAMAT HARI IBU..............

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...