Kawan-Kawan

Thursday, April 29, 2010

-->Hari yang bermakna Dalam Hidup ku......

Tepat pukul 6.00pm pada 06.03.2010 aku telah Sah bergelar sebagai ISTERI kepada orang yang paling aku kasihi.... Sewaktu Ayah ku datang menghampiri ku lalu berkata " Wahai Anak ku ABAH ingin bertanya adalah Kau rela jika aku Nikah Kau ngan Mohd Hanopiah Bin Mohd Nor...." Tatkala itu juga betapa sayunya hatiku kerna aku tahu selepas ini ABAHKU sudah tiada hak lagi keatas diriku sebagai anak gadisnye, kerna aku telah diserahkan kepada SUAMIKU untuk memikul tanggungjawab yang terlalu besar dan bermakna dalam hidupku....Dan aku tidak mampu berkata-kata hanya sekadar "Mengangguk kan kepalaku".......Tanpa menghiraukan orang yang ramai airmata ini mengalir sehingga lah aku di IJAB KABULKAN....




Kini sudah masuk 55hari aku hidup bersama suamiku yang tercinta.....



10.03.2010 aku dan suami ku pulang ke seremban hantar barang kat rumah kitaorang....Lepas itu terus balik ke rumah Ibu Mentua ku....Aku disambut dengan meriah sekali....Pada sebelah malam bermula lah sesi berkunjung ke rumah saudara mara sebelah Suamiku....Aku disambut dengan begitu meriah sekali... Walaupun itu pertama kali aku berjumpa dengan Saudara Suamiku mereka menyambut aku seperti mereka sudah terlalu mengenali diriku ini......



Ya Allah aku bersyukur kepadamu kerana telah menemukan Jodohku ngan pasangan yang terlalu sempurna buat diriku.....Sesungguhnya Engkau yang Maha Kuasa dan Maha Mengetahui...

Amin..............



Ini lah kenangan yang terlalu bermakna dalam hidupku buat selama-lamanya.......



ABANG terima Kasih kerana membahgiakan SAYANG....I LOVE U SO MUCH....



TERIMA KASIH BUAT SUAMIKU YANG TERCINTA.......



MOHD HANOPIAH BIN MOHD NOR & SITI AMINAH BINTI RAJALI

06.03.2010







No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...