Kawan-Kawan

Thursday, April 29, 2010

-->KELUHAN KU...

"Mencari peganti sesuatu yang pernah di miliki bukan senang..

Mencari yang seakan sama bukan senang..

Mencari yang hilang kita tidak tau baik atau buruk..

Hargai apa yang ada di depan mata..

Bersyukur apa yang telah dikurniakan..

Mencari keselesaan hidup..

Mencari ketenangan jiwa..

Mencari kedamaian..

Mencari terus mencari.. Sampai bila?..

Salahkah diriku ini.."

Bila baca petikan kat atas ni membuatkan aku teringat sesuatu....!!!!

Benar kah aku dihatimu ketika ini....atau aku hanye sekadar sandaran bagi mu....Apakah yang harus aku

lakukan ketika ini... Aku tidak kuat untuk menanggungnye sekali lagi.......

Mengapa perasaan ini yang membelengu fikiran aku....erkkkkkkk....tension tol la...!!!!


1 comment:

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...