Kawan-Kawan

Thursday, April 29, 2010

-->Ini lah aku.....

Cam biasa la nama aku...ha dah tentu la SITI AMINAH BINTI RAJALI...aku ni lahir kat perak, p membesar kat pahang...maklumlah baru lahir je ayah dh dapat tawaran ke felda...kena la pindah... sekarang aku dh besar tau...hehehehe...lau nk cite tentang perjalanan hidup aku dari kecik xterlarat nk menaip ni....so ringkas2 jer la ye....abis sek. jer aku trs berdikari g merantau nak pegang wit sendiri la katakan....dr kje restoran,kilang,promoter,farmasi sampai la sekarang aku dapat keje kerani di syarikat guaman...macam2 cabaran,dugaan la yang aku tempuhi...sampai aku dh putus asa la nk merantau tempat orang ni...tibe-tibe ALLAH temukan aku dengan orang banyak membantu aku...hilang la putus asa 2...hehehehe maklum la ngah bercinta la katakan......tak lama lagi kami akan hidup bersama...


Alhamdulillah....ALLAH telah temukan aku dengan insan yang terlalu baik,sempurna buat aku....tak sabar rasanya nak tunggu saat yang terlalu bahgia buat diri ku ni.....semoga ALLAH merahmati hubungan kami ini.....Amin!!!!! sekarang aku hidup dengan gumbira.....



2009 aku dapat 2 buah hati yang paling berharga n bermakna dalam hidup aku....nak tau x ape???? ha yang pertama buah hati aku dah tentu la MY VIVA...sampai sekarang aku rasa cam bermimpi jer...

(tolong tampaar ckit) aku xsangka aku leh pakai kete sedang kan dulu bawak motor pn takut2,nk bawak kete? lg la xmgkin...p sekarang semuanya dh jg kenyataan...alhamdulillah......buah hati yang lagi 1 dh tentu la MY HUBBY (opie)....hehehehe



Ni je la dulu setakat ni...06.03.2010 hari aku telah bergelar sebagai seorang ISTERI.....perkara yang paling bermakna dalam hidup ku....



Terima kasih EMAK,ABAH......



Kau lah sumber ilham ku...

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...