Kawan-Kawan

Friday, September 03, 2010

-->Majlis Berbuka

02-09-2010 > Majlis berbuka puasa bersama kawan2 hubby kat Steamboat Q Thai Nilai....Memang meriah giler dibuatnya kat steamboat 2...mne x nya semua kawan2 hubby sporting giler....Kebetulan lak bulan  ni bezday Mamak N Salleh member hubby jugak...diaorang sambut sekali la malam tadi....Bayangkan 1 Restoran Steamboat 2 menanyikan lagu bezday diaorg...Ha ko masing2 merah padam muka.....tahan malu....yea la semua tolong nanyi sekali....

Makan xpayah nak cakap la semua makan aku ambik....semua lauk jugak aku ambik...mmg best giler la steamboat kat situ....sedap n berpatutan.....lepas ni kompom nak pergi lagi.....

Nak cerita banyak sangat pun xleh coz aku ngah bz sekarang ni maklum la lagi 3hari nak cuti raya...kene siapkan semua keje sebelum cuti ni....Raya sakan la aku tahun ni.....huhuhuhuhuhu...yang xsabar sekali nak lik Kampunggggggggggggggg..................Makan rendang yang mak masak....!!!

Jom kita ngok gambar2 yang sempat aku amik waktu majlis berbuka malam tadi kat  restoran Q Thai Steamboat- Nilai.....

Ha ni la antara pic2 yg di ambik....lau nak upload banyak sgt la....



No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...