Kawan-Kawan

Thursday, November 11, 2010

-->Bosan.......

Assalamualaikum semua....

Hari ni bosan lak pulak kat opiz ni...maklum la mood nak raya haji dah sampai....lagi 5 hari je kita akan menyambut hari raya korban....x sabarnya nak balik kampung....memandangkan raya syawal ari 2 beraya kat seremban so raya korban aku n hubby sambut kat tembangau la pulak....seronoknya.... yang sebenarnya aku rindu sangat2 kat mak n abah....entah kenapa hati ni rasa x sabar sangat nak balik kg... sabar lah hati...lagi 5 ari je...ptg selasa trs balik yea....harap2 x ade perubahan la....amin..!!!

Ermmm....semalam orang keje kerajaan semua dah dapat gaji.....kan best lau org yg keje swasta pun sama...hehehehe...leh la g shopping baju raya, kasut raya.....setahun raya 2x so kene beli baju raya pun 2x la jugak kan....perlu ke..??? 

Sunyi je opiz ari ni..maklum la ramai yang ambik cuti akhir tahun kan....masing2 nak balik kg berehat....aku jugak yang kesiannya...cuti aku dah abis....masa kawin ari 2 aku ambik 2minggu sekali gus...bulan 10 ari 2 lak ambik seminggu.....mne x abis aku pulun semua cuti....sekarang padan muka aku....ambik cuti tanpa gaji je la nampaknya.....hehehehehe


aku nak share sikit pic2 masa aku kat opiz.....tengok2 la yea...

Taranggggggg....ni lah aku...

reen n aku.........

Nurul.........

k.mas........

aku n k.mas lagi....

kami lagi....

aku n k.ina....

k.ina n k.mas...

aku n nurul lagi.....

 k.mas, aku n reen.....

 aku n nurul....

aku ngn k.noni
 
  nurul, reen, k.ina, k.maz...

ha ni lah keje kami time ngah bosan.....sayang kamu semua....

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...