Kawan-Kawan

Friday, November 12, 2010

-->Penantian 1 penyeksaan.

 Bismilahirahmanirahim.....

Salam hari jumaat semua...pejam celik...pejam celik kejap je dah sampai jumaat kan...tinggal lagi 4 hari je kita semua nak menyambut Hari Raya Korban....masa berlalu pergi dengan cepat sangat xpuas rasanya menikmati tahun 2010...p 2 lah hakikatnya kita dah sampai tahun 2011....maka berakhirlah lah sudah cerita2 yang telah berlalu...

Saat yang paling aku tak suka sangat2 sekarang ni....Menunggu menunggu dan terus menunggu dengan penuh debaran dan harapan.......Aku cuba memujuk hati ku supaya rileks....supaya aku tidak terlalu memikirkannya...orang cakap "wat dek je lah.." Tapi hakikatnya aku tak boleh......!!!! Terlalu menyeksakan Penantian ku ini...emosi menghantui jiwa ku....Errkkkkk...!!!!!!! jiwa aku telah di ganggu senang cite...bak kata doktor.. Tekanan Perasaan....Penantian yang memberi aku satu Harapan......tapi....jika harapan aku tidak kesampaian...Emosi aku akan terjejas dan tertekan.... Macammanalah aku nak memujuk hati aku ini supaya jangan terlalu memikirkannya..... mengharapkannya....Nak letak harapan tue ketepi....tapi jauh disudut hatiku ini, memang aku masih mengharap......

Ya allah hanya engkau yang mengetahui ape yang tersirat dihati aku ketika ini....kau permudahkanlah segala urusan ku xkira dalam keadaan bagaimana pun ya allah.....Ingin ku menangis, ingin ku meraung, ingin ku menjerit...tapi apa kan daya aku.....aku hanya manusia yang lemah.....

" Hanya Allah yang memegang jawapan kenapa dia rencanakan sesuatu untuk kita. Segala yang baik datang dari Allah...yang buruk dari kita jua.."

Semoga harapan dan penantian aku selama ini akan berakhir dengan kegembiraan untuk aku....Amin..!!!

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...