Kawan-Kawan

Wednesday, November 10, 2010

-->Bowling Jusco S2

Dengan lafaz bismillahirahmanirahim.......

Alhamdulillah selamat dah sesi main bowling ngan member malam tadi....walaupun aku xdapat main xpe janji dapat rasa seronok n happy.....main kol 9.00pm p aku n hubby kuar umah kol 8.15pm sememtara nak tunggu pukul 9.00pm kami pun jalan2 pusing kat JJ 2...pusing punya pusing tibe2.....nampak seseorang kat Old Town JJ....kami pun ape lagi join la sekali...minum White Coffea ermmmm xberape nak sedap sgt....huhuhuhuu...kol 9.00pm kami gerak ke bowling....semua dah sampai rupanya...hahahaha...
Ni ada pic2 masa main bowling malam tadi.....
Jom kita saksikan..... hehehehe
ha ni my hubby.....
ni lah aku......
aku n hubby....
hubby, ujang, malan, nyot, emma, afiz, n aboy....
hubby lagi....

kawan2 kami....
aku, linda, n emma...
kawan2...
kami lagi....
siapa menang siapa kalah ni...hehehehee
ok x.....???? hehehhehehe

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...