Kawan-Kawan

Wednesday, November 24, 2010

-->Salam....

Dengan lafaz bismillahirahmanirahim.....
Hai semua....ape kabar..??? sihat x ari ni semua..? aku alhamdulillah makin bertambah2 sihat sekarang ni....Dah ramai yang tegur aku dah semakin gemuk....hahahaaa.....sungguh bahaya rasanya....hehehe
kemaafan mungkin amat berat untuk di beri kan kepada orang yang pernah melukai hati kita,tetapi dengan memberi kemaafan sajalah kita dapat mengubati hati yang telah terluka....kemaafan yang di berikan secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi"
fuhh....bermadah2 lak aku pagi2 ni kan....hari ini my hubby xde maknanya aku dok sorang2 la sampai lewat malam nanti...hubby ada job kat KL.....lau dah events start kol 8pm abisnya dah tentu la lewat malam kan......boring la nampaknya aku hari ini....
Malam tadi ibu call tanye aku nak datang umah kol berape..?? rasa bersalah lak aku dibuatnya nak g ke x erk...??? time ibu call aku n hubby ada kat luar ada perjumpaan utk buat gathering bulan 1 ni......huhh..kompom best kan...lebih kurang lam 50org yang akan ikut serta.... pukul 7.30pm ibu msj lak tanya datang kol berape kang abis semuanya.....aku pun call la ckp xpe lah kami xdapat datang kot...lagi pun aku rasa malu lak dah la x dtg umah ibu tolong masak, lps 2 dtg makan je kan....malunyaaaaa.....tapi ibu beria2 soh kami dtg...so kami dengan muka xtahu malu datang la jugak lam kol 8.00pm.....sampai je aku tolong la hidangkan semua makanan...n kami makan sama2....sedappp ibu masak Ikan Stim, Ikan pari masak asam, kari daging, ulam2 n ikan goreng.....fuhhh....mmg sedap abis............
Pukul 8.30pm lak kami berkejar ke paroi hubby nak jumpe org bincang pasal pakej kawin....bincang punya bincang sampai kol 9.30pm...kami pun mintak izin utk pergi dulu coz hubby ada jamming kat studio emma....ahad ni ada pertandingan kat KL...semoga band hubby berjaya masuk ke peringkat akhir...amin
sampai umah lam kol 11.30pm basuh muka n cuci ape yang patut....minum susu n trs Zzzzzz...............'

 

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...