Kawan-Kawan

Wednesday, October 20, 2010

-->20-10-2010

Salam Rindu Buat Semua Sahabat2 yang dikasihi.....
Hari ini tarikh cantikkan 20-10-2010...ermmm pejam celik...pejam celik dah masuk 7 bulan 7 hari dah aku berkahwin...sekejap je masa berlalu kan....Alhamdulillah aku bahgia n gembira dengan kehidupan sekarang....syukur ya Allah..

Terlalu banyak kenangan pahit, manis, tawar, masin macam2 ada...hehehe sepanjang tahun 2007, 2008, 2009 N 2010 terlalu banyak pengajaran yang aku dapat...Suka, Duka, Bahgia, macam2 aku dah lalui...Syukur Alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk hidup dibumi ini...x lama lagi masuk tahun baru tahun 2011...xtau la masih sempat ke tidak untuk aku bertemu tahun baru itu nanti....mane tahu esok lusa ajal aku kan... semoga aku masih diberi kesempatan....Amin..!!!

Hari ini rasa terlalu cepat masa berlalu...kejap je dah petang...kejap lagi dah nak balik...p aku kene ot lak ari ni... keje banyak sangat nak kene settlekan...nasib baik la leh claim ot...hehehehe... alhamdulillah...

Ada 1 kisah yang aku rasa kelakar je...rasa macam dialam kanak2....kanak2 pun xmacam ni....pasal game semua nak bertekak...2 lah yang berlaku kat opiz aku semenjak 2 menjak ni.....Belum lagi masuk semifinal dah semua sibuk nak menang...xkisah la siapa yang menang pun kan...yang dapat duit, ganjaran  bukan kita pun...kita cuma beri sokongan pada diaorang je...kenapa kita lak yang nak emo lebih...x ke kelakar bunyik nya 2....???? hehehehehe

masing2 nak tuduh menuduh, masing2 nak menangkan pasukan masing2....xperlu lah kot sampai nak bergaduh2 kan.....mana semangat kesukanan kita...sekarang ni banyak semangat pergaduhan la pulak....entah la, aku pun xtau nak cakap ape ngan sesetengah sikap rakyat kita ni kan...

xmau cite pasal ni dah...sekarang aku nak tukar topik lak...hari ni opiz aku dah start audit...ada lam 3 org tukang audit dah sampai...ingatkan mamat2 yang datang...rupanya semua awek2 je...xpelah janji korang audit cepat2 sikit yea...cepat jugak la kepala kami semua ni x pening nak cari fail2....

malam ni lak aku nak ke stadium paroi nak beri sokongan pada semua pasukan..hehehehehehe siapa yang menang n siapa yang kalah 2 xpenting...yang penting kita g sekadar beri sokongan pada mereka...n nak enjoy ngan kawan2....

x kira lah ape pun yang berlaku pada tarikh 20102010 hari ni semoga semuanya berada didalam rahmatnya...semoga segala yang di impikan menjadi kenyataan...amin..!! semoga kebahgian tetap milik kita untuk selama-lamaya....... I.Allah...!!!

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...