Kawan-Kawan

Monday, October 25, 2010

-->luahan hati

♥♥♥Kata2 hati aku dikala bosan.....Assalamualaikum semua....!!!!! ♥♥♥
Sekarang ni aku lebih suka berdiam dari berkata-kata... kadang2 kata akan menyakitkan hati or menyinggung perasaan org lain...betul x??? Hidup ini tidak mudah kan...tapi aku belajar bangun semula setelah berulang kali jatuh tersungkur...ada masa aku rs terlalu lemah...namun pengalaman ini mengajar aku menjadi insan yg lebih baik, kuat & tabah .....InsyaAllah...!!! 
Abang begitu tinggi skali penghargaan yg kau beri kan padaku... sesungguhnya... aku adalah insan biasa.. tak punya apa2 kelebihan... keistimewaan... yg ader hanya lah sekelumit perasaan kasih dan sayang terhadap dirimu....sesungguhnya engkau berhak utk merasai kebahagian...aku tak menjanjikan mahligai... bulan dan bintang... tetapi... aku menjanjikan.. kebahagian seperti mana yg selalu diinginkan oleh setiap insan.... terima kasih juga pada dirimu sayangku kerana dapat menerima diriku dgn seadanya...bukan kerana harta, darjat, dan pelajaranku....semoga apa yg kita inginkan... harapkan.. akan dapat kita gapai bersama... insyaAllah dgn usaha dan tawakal... mudah mudahan apa yg kita inginkan akan tercapai..... terima kasih skali lagi suamiku....
haa....kau!!!! ambik aku nak jiwang karat sikit hari ni...hehehehehe...agak2 leh ke aku jd penulis lepas ni...huhuhu...merosakkan ada la..aku ngah boring sebenarnya...keje banyak p xde mood nak buat coz aku x berapa nak sihat sekarang ni.....maklum la...ehem..ehem...sakit tekak pulak.... ^_^
Aku ngah pening sekarang ni nak cari hadiah ape utk bezday ibu 01/11/2010 ni...ermmm...korang ada idea x agak2...nak bagi ape nieeeeeee........????? pening2....!!!

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...