Kawan-Kawan

Sunday, October 24, 2010

-->HOBIN JANG HOBIN

Demam bola datang kembali.....malam ni perlawanan antara Negeri sembilan VS Johor Fc and Kelantan VS Kedah....siapa kah yang akan ke final piala malaysia kali ini...???


Kami baru dapat berita dari pengerusi kelab pasukan bola ***** (nama dirahsiakan) huhuhuhu.... bahawa keputusan perlawanan malam ni yang akan ke final adalah pasukan Kedah VS Johor Fc.....Ermmm betul ker x ni encik..??? p xpe lah tahun lepas Negeri Sembilan n Kelantan dah dapat masuk final kan...so pe salahnya kita bagi peluang pada pasukan lain pulak... Betul atau tidak berita ni aku pun xpasti...kita tunggu je la keputusan malam ni....kalau betul aku ucapkan tahniah kepada pasukan yang berjaya ke final....semoga pasukan bola sepak malaysia akan berjaya....!!!


jom bagi sokongan pada pasukan yang kita sokong.....aku cam biasa la...HOBIN JANG HOBIN..!!!!! Semoga berjaya......


Ape ni encik......ape yang encik bagi tau semua salah ni....hehehehehe...aku nak bagi tau kat encik ni...NEGERI SEMBILAN LAYAK masuk ke FINAl tau....so tahun ni N9 bertemu lagi ngan Kelantan...ermmm...semua dah dapat agakkan ape yang akan berlaku kat stadium bukit jahil 30.10.2010 nanti kan......macam2 andaian sekarang ni kat fb aku.....memang hot...mane x nya...N9 bertemu dengan Kelantan lagi sekali.....harap2 piala malaysia tahun ni dapat kat N9 lagi kan.....huhuhu....Sedih la tahun ni pun aku xdapat join g bukit jalil lagi...coz pada tarikh yang sama aku berada di Batu Pahat...sedihnyaaaaa.......!!!! Dah la tahun lepas pun xdapat g.....tahun lepas orang sibuk g bukit jalil aku ngan sabrina g jusco...shopping, ngok wayang, n makan2 kol 12malam baru kami balik...tahun ni lak kene g Batu Pahat ada Konvo kat sana....

Ape2 pun aku ada 1 lagu yang nak kongsi bersama...jom kita dengar...!!!


HOBIN JANG HOBIN...............!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...