Kawan-Kawan

Wednesday, October 27, 2010

-->Selesai sudah.....

Dengan lafaz bismillahirahmanirahim....

Alhamdulillah selesai sudah mencari hadiah utk ibu, haziq, n suamiku yang tercinta....Mintak ampun abang lambat bagi....
Semalam lepas lik keje trs gerak g cari hadiah...mula2 memang pening kepala aku nak cari ape...akhirnya dapat jugak aku...haziq aku beli kan sepasang baju.....baru aku tahu rupa2nya baju kanak2 lagi mahal dari baju org dewasa...p xpe lah...bila lagi kan aku nak bagi...hehehehehe

baju ibu lak ermmm...harap2 ibu berkenan la ngan baju yang aku beli kan 2....Selamat Hari Lahir Ibuuuu........Muahhhh...!!!
Abang lak...huhuhuhu....mintak ampun yea syg lambat bagi adiah abg...seronok je aku ngok bila ape yang abg nak aku bagi....alhamdulillah.....p ada 1 permintaan utk hadiah tahun depan....nak tahu x ape..??? " sayang tahun depan punya hadiah abang nak lens camera yea..." humang aiii.....terlopong jap mulut aku x terkata2...hahahahahaha.....abg sayang mne la mampu nak hadiahkan lens camera utk abg....harga 1 lens je dah RM7000.00....mne sayang nak cekau duit banyak 2....bawah RM1000.00 leh la....hehehehehehehe.... Ape2 pun happy bezday abg...!!!! muahhhhhhhh.............

Hari ni lak nak g cari barang utk g batu pahat jumaat ni....ermmm... harap2 dapat la cari semua barang 2....amin..!!!

Alhamdulillah 1 lagi hayat aku dah tercapai....hari ni aku belanja 1 opiz makan kat Penang Street...wah..!!! seronoknya...puas rasa bile dapat belanje semua org mkn...alhamdulillah rezeki lebih bulan lepas....ape salahnya kita belanje pada kawan2 yang banyak jasa ngan aku kan.....hehehehe thanks semua...!!!!

Syukur ya allah kerana kau permudahkan rezeki ku.....mudah2an rezeki aku bertambah2 lagi lepas ni.....amin..!!!!

Yesss...!!!! Thanks boss coz luluskan cuti aku so dapat la aku g batu pahat....lau x terpaksa la aku ambik mc......maka sudah abis la cuti tahunan aku utk tahun ni.....hehehehehhe...boss raya haji nanti cuti pinjam cuti tahun depan nya yea..... ^_^  thanks boss...!!!! xsabar aku nak cuti lame ni..... 


sempat ke x agak2 malam piasa malaysia nanti g stadium erk...dari batu pahat trs g bukit jalil...fuhhh...penat giler rasanya...malam 31hb lak nak gerak  g bagan lalang nak sambut bezday ibu... wah makan ikan bakar la nampaknya.....

ermmmm...bila ingat bagan lalang...buatkan aku teringat sesuatu.....toing...toing...toing...!!! maka habis lah cerita aku utk hari ni...... sekian terima kasih...huhuhuhuhu








No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...