Kawan-Kawan

Saturday, October 23, 2010

-->Alhamdulillah......

Dengan Lafaz bismillah N Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah hari ni aku lebih tenang...jiwa aku dah kosong...terima kasih sangat2 kat my hubby coz menceriakan aku...hehehehehe..!! Aku dah malas nak pk lagi pasal semalam...biarkan je lah..Allah lebih mengetahui semuanya.....Banyak lagi benda yang aku nak pk...buang masa aku je layan semua 2...bagi aku kehidupan aku ngan my hubby lebih membahgiakan aku...my hubby la yang menceriakan aku selama ni...terima kasih abang.....sayang cinta,kasih sangat kat abang...sayang akan ingat pesan abg sampai bile2..... ^_^

Aku pun xtahu nak salahkan siapa....mungkin aku patut salahkan diri aku sendiri kot...Aku tetap bersyukur kepada allah kerana bagi aku ujian....allah ingin menguji kesabaran aku lagi...aku redha dengan setiap ketentuan illahi..bagi aku setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi kan...Hanya dia yang maha mengetahui segala-galanya....

Perkara yang dah lepas aku dah buang jauh2 dari otak pikiran aku ni....tak ada lagi perasaan marah....tapi aku betul rasa kecewa ngan ape yang telah berlaku...aku betul2 x sangka...kenapa perlu berlaku lagi...??? Aku ingat semua dah selesai tapi aku silap..makin lame makin banyak yang timbul...aku rasa xperlulah sampai nak cerita dari mula hingga akhir kan...benda dah lama berlaku..x de faedahnya lagi untuk bercerita semua 2...bagi aku kehidupan n masa sekarang lagi penting... cukup setakat ini je ape yang telah berlaku...x akan ada lagi untuk esok dan selama-lamaya....cukup setakat ini sahaja...!!!!!!!!

Wahhh...!!! Sekejap je masa berlalu ari ni dah ari sabtu...best nya tido time2 ni kan...p aku masih lagi mengadap komputer kat opiz ni...hehehehe sambil wat keje sambil aku update my blog...nasib baik la hari ni keje separuh hari je.....abis keje ni aku nak g ambik barang ibu kat giacomo...lepas 2 nak lepak2 umah ibu main2 ngan anak buah.....rindu sangat kat budak2 tue semua...

Hujung bulan ni my hubby ada job kat Batu Pahat...aku pun x ketinggalan utk ikut....mne leh tinggal kan...nanti rindu...hehehehehe...x sabar rasanya nak g sana...nasib baik la cuti aku ada lagi..leh la g bercuti sekali kat sana nanti....dah lame rasa nya x g bercuti ngan my hubby ni...selalu dating berdua je kat umah....

Alhamdulillah aku rasa bahgia sangat sekarang ni...bila kat umah x payah ngok cite yang kelakar or ngok tv pun x pe...coz my hubby selalu wat kelakar....ada je cerita yang dia nak cerita...hehehe... kalau dia wat kelaka sampai pecah perut la aku ketawa....sampai sekarang aku masih tergelak sorang2 ngan gelagat dia semalam....aku nak marah pun xjadi di buatnya...ada je benda yang di buat untuk bagi aku ketawa.....abang...abang...!!! makin hari makin bertambah sayang saya pada awak tau... mana saya asyik x rindu kat awak....bila teringat memek muka awak semalam...buat saya nak tergelak....hehehehehehe..... I LOVE U...I LOVE U...I Love U.... 

Aku bersyukur ya allah kerana kau berikan kebahgian, kecerian, dalam hidup aku....ni lah hikmah disebalik kesedihan aku suatu masa dahulu.....ni lah hikmah kesabaran aku selama ini....allah berikan aku kebahgiaan ni....Alhamdulillah...!!!!


I LOVE U...........I LOVE U...............I LOVE U...........!!!!!!!!





 

No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...