Kawan-Kawan

Thursday, October 28, 2010

-->Alhamdulillah......

Bismillahirahmanirahim...

Alhamdulillah ungkapan yang selalu umat islam ucapkan....termasuk lah aku.....alhamdulillah selesai sudah semua barang2 yang aku nak cari n beli semua dah dapat....hadiah utk ibu, haziq, hubby dah settle n bj2 aku jugak...hehehehehe...tadi g anta servic kete, bayar wit kete....fuhhh dah lega semua dah settle....tinggal sok  nak gerak g batu pahat lak....harap2 perjalanan kami dirahmati...."Semoga kau permudahkan perjalanan kami ya allah..." amin.... lepas 2 gerak ke stadium bukit jalil, n ke bagan lalang....Mudah2an dipermudahkan segala urusan kami....

Malam ni lak majlis sambut bezday my hubby n izam...bersama rakan2 pulak....maklum la bezday izam n my hubby sama 07 October tp tahun je lain...bestnya la kan..1 bulan meraikan ulang tahun kelahiran....minggu ni kan last bulan October...malam ni kitaorg sambut kat umah Fatmouse (nyot) kat taman penaga...coz umah dia paling besarrrrr punya.....hehehehehe  (thanks Fatmouse..)

Macam2 helah kitaorg buat nak bg kejutan punya pasal...utk my hubby kitaorg ckp malam ni ada shot utk model kat umah Fatmouse...izam lak kitaorang ckap nak g nilai minta dia teman...ok ngam settle semua tipu helah kami...walaupun pada hakikatnya my hubby dah tahu plan kitaorg ni...hehehe 

Antara menu utk malam ni..?? KFC, MEE HOON GORENG, BUAH TEMBIKAI, AIR SIRAP, KEK.. yang lain ngah di pikir2 kan ape erk nak masak ni...??? malam ni pasar malam kat desa rhu....ermmmm beli je lah kat sana kan..???? huhuhuhuhu

Thanks kepada semua kawan2 yang sporting moting coz buat rancangan ni semua yea....korang memang besttttttt...!!!! ^_^

Jam baru pukul 3pm...aduhhh boring nya...xde mood dah nak buat keje ni...my hubby lak balik awal ari ni..coz nak siapkan gambar2 wedding....mintak2 leh la siap yea abg...!!! mata aku lak dah makin berat dah ni...lambatnya nak pukul 5pm....nak balikkkkk...!!!! sok cuti lagi la mood keje dah hilang.... sabar yea lagi 1 1/2 jam je ni... (T_T)

Xde idea la nak cite ape kat sini....Alamak...sedap2 ngah coret cerita ni bos aku lak datang bos paling besar (YB ADNAN) aku ingat kenapa...rupa2nya...dia nak bagi..." nah min...dengan ucapan selamat hari raya....." hehehehe...thanks yb sori la xsempat nak balas lik ucapan 2 coz aku ngah cakap telepon ngan client.....ape2 pun thanks yb...

tibe2 aku teringat kata2 sorang kawan aku ni..."Janganlah terlalu bangga dan berlagak dengan ape yang telah kita perolehi kerana itu semua datangnya dari Allah...." thanks coz mengingatkan aku yea....kadang2 kita lupa ape yang dah kita buat n ucapkan....Syukur Alhamdulillah..



No comments:

Post a Comment

Anda Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...